kuzeymomsss Canimbebegimm41 canım ben normal boya yapılması bile sakıncalı diye biliyorum. Ombre de yaptırılmazdır bence yani bir bilgim yok ama
AryasuMom kuzeymomsss son haftalarda yapılabilir mi acaba başlarda sakıncalıymis organ gelişimlerinden dolayı
tugba2847 Banu çiftçinin kitabında okumuştum boya sıkıntılı değil bitkisel olursa daha iyi olur ve ortam çok iyi havalandırılmalı. Aklınızda soru kalıyorsa ilk 3 ayı atlatınca yapın ben 7. Ay civarında boyatmıştım
Canimbebegimm41 tugba2847 benımde 22 haftalık şuanda da ombre kullanıyorum ama saçım bay uzadı kotu gorunuyor gozume 🥴