Rumeysaakskin 2 gün önce açtım kimse bişey yazmamıştı. 3 gündür çekiyorum. Birde parol dahi içmem yasak. Gece yarısı dayanamıyorum diye ağladığımı biliyorum. Sirke,tuz,zeytin,karanfil herşeyi denedim olmuyor. 20+2 deyim, dün doktora gittim largopen 1000 ilk ve parol yazdı. Dolgulu dişim de sıkıntı var ama film çekemiyorlar. Filmim olan doktora pazartesi gidicem. İlaçları da doğum doktorum onay verdi ya çekilecek ya kana tedavisi olacak. Çok geçmiş olsun ne kadar kötü olduğunu biliyorum. Ertelemeyin doktora gidin. B sınıfı antibiyotik bu dönemde kullanabiliyoruz .