Serpiloral aminn inşallah canım. Benim çok zor geçti hamileliğim ya. Başından beri idrar yolu enfeksiyonu vardı onu bir türlü bitiremedik, (bu yüzden erken doğum riskim zaten vardı ilk kızımda enfeksiyondan 35 de doğmuştu),ardından 19.hafta da ağır bir covit geçirdim, o bitti derken de gebelik şekerim çıktı 200lere 🤦♀️ sonra da 4cm açılmam ve lekelenmem geldi acil alındım sezeryana.
Anlayacağın berbat bir hamilelik ve sonuç 😐