asbehra Benim neredeyse 13.haftadan beri var..😒 Biraz ayakta kalayım,iş yapayım hemen başlıyor,dediğin gibi devamlı bir ağrı değil oturup kalkarken tutuluyorum yatakta dönerken bile zor dönüyorum,adım atamıyorum sonra bir iki adımdan sonra birşey olmamış gibi yürüyorum tuhaf birşey anlayamadım😒.Nasıl olacak bilmiyorum daha 20. Haftadayım. Doktoruma söyledim fizyoterapiye git ağrı bandı fln dedi gitmedim.Bir ara kafaya çok takmıştım hiçbir işimi göremeyecek miyim diye şimdi alıştım artık miniğim iyi olsunda..