Bugün 12+1 kontrolümüz vardı her şey yolunda çok şükür gördük yavrumu masallah ❤️ ikili tarama testini de yaptırmak istemedim Allah’ın mucizesi onu aldıracak değilim çıkan sonuçların canımı sıkip kafama takılmasını istemedim ultrasonda burun ve ense kalınlığı iyi deyince doktor içimde rahatlattı inşallah herkesin evladini Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin . Sadece kafama takılan bebek biraz plesantaya yakın aşağıda dedi kendini zorlama dedi ama başka bir şey demedi böyle bir sey yaşayan oldu mu ciddi bir durum teşkil eder mi biraz korktum internetdeki yazıları okuyunca