Kızlar patlıcan kebabı yapmayı düşünüyorum halka halka kesip bi köfte bi patlıcan diziliyorya tadı nasıl oluyor patlıcanı haşlama gibimi oluyor tadı yapanlar yazabilirmi ben islim kebabı tarzı yapıyorum oda kızart et maşakatli buna çeviriyim diyorum tadı güzel oluyormuuu😍deneyen anneler yazabilirmi