Kizlar 6 haftalık hamileyim dün oksurugum başladı bugünde sabahtan beri çok kötüyüm yerimden kalkamiyoum mide bulantım var bişey de yiyemiyorum dün acile gidince test yaptılar negatif Corona değilim ama çok kötüyüm doktor parol icebilirsin dedi ama bişey olur diye içmekten korkuyorum sabahtan beri bı kase çorbadan başka icemedim parol içsem bişey olur mu sizce yada başka ne yapabilirim Allah rızası için bana yardım lütfen çok kötüyüm