Kızlar benim 1-2 hafta önce oluşan bebişimin karın çevresinde gerilik vardı ölçümler aşağı yukarı 1-2 hafta geri çıkıyordu şimdiki kontrol salı günü doktor çok tembihlemişti hareketleri güçlü mü takip et diye bunu dediği zamanlarda 7/24 hareketliydi bebeğim çok güçlü tekmeler hareketler yapıyordu dün gündüz temizlik yaptım bu saat oldu hala hareketler güçsüz ve narin, sizce gitsem mi doktora? Normal midir anlamadım gitti. Endise etmekte hiç istemiyorum.