Arven1234 ben salı günü sezaryen olacağım inşallah. Daha hamile kalmadan sezaryen olmaya karar vermiştim:)
Özel hastaneye gidiyorum ben. 25. Haftada falan hastaneyle konuştum isteğe bağlı sezaryen icin hastane ile konuştum biraz pahalı geldi. Normal doğum ve zorunlu sezaryen aynı fiyat oluyor ama isteğe bağlı sezaryen genelde daha pahalı oluyor.
Sonra doktorumla konuştum. Sezaryen istediğimi ama pahalı olduğunu söyledim. O da ben zorunlu sezaryen gibi gösteririm merak etme dedi:) yani doktorun anlayışlıysa konuşmayı deneyebilirsin.