Gulsumdd Herkese merhabalar, kızlar 25. Haftadayım daha 6 aylık yani 10 kilo aldım nerdeyse. Ne yapmalıyım nasıl bu kilomu bi ay daha muhafaza edebilirim bilmiyorum tavsiyesi olan var mı? Siz neler yapıyorsunuz
Seval88 Gulsumdd ben de kilo almak korkusuna gebe diyetisyenine başladım Merve aksoy gebe Diyetisyeni yazınca instagrama çıkıyor Memnunum 3 hafta oldu başlayalı ben 11 haftalık hamileyim ama baştan temkinli gitmek istedim Sağlıklı beslenirken aynı anda fazlalıkların da gidiyor
gamzosgamzos Gulsumdd 23+3 üm bende hızlı kilo almaya basladım ustelik 14 15.haftaya kadar falan hiç almamıştım ve kesinlikle hamur işi beyaz ekmek makarna pirinc pilavı kızartma yemiyorum sadece arada tatlı kacamagi yapiyorum oda serbetli tatlılar degil ilk gebeligimde gebelik sekerim vardı sanırım bu bebiştede çıkacak çünkü dedigim gibi hızlı almaya basladım carsamba Allah nasip ederse seker yuklemem var bakalım
Pamuguummm Ben de 24. Haftada 10 kilo almış olarak gittim doktoruma. Doktorum bana 2 katı fazla aldığımı söyledi 😔 o günden sonra gereksiz ve sağlıksız yediğim yiyecekleri azalttım çünkü cok fazla hamur isi ve çikolata yiyordum. Şuan 27+5 hala aynı kilodayım. Yediklerine biraz dikkat edince gerçekten fazla artmıyormuş kilo da. Bastan böyle yapsaydım keşke ben de.