BuseArac DilanGnayErdoan şeker yüklemesinin bebeğe hiç bir zararı yok gönül rahatlığıyla yaptırmanı tavsiye ederim
YAkyol DilanGnayErdoan ben yaptirdim pismanda degilim cocugum soz konusu sirf bu sebepten bebegimde bir sey ciksaydi vicdan azabindan giderdim
Kbrsoy Ben yaptırdım geçen cuma günü. Ama yalnız gitme ben çok kötü oldum. Böyle olacağını bilseydim eşimi göndermezdim.
Tuba06 Cagrigulumser istegram sayfasi var kadin dogum doktoru butun sorulara yanit veriyor ve faydalı bilgiler paylasiyor lutfen takip edin seker yuklemesiyle ilgili yazida paylasti okumanizi tavsiye ederim