Kızlar özelde takipliyim. Doktorumdan bazı sıkıntılarım vardı. Sürekli bir sezaryen baskısı var. Asla karşı değilim ama tavırları artık rahatsız etmeye başladı. 32. haftadan beri erken doğum riskim vardı her hafta kontrole gidiyordum. Sürekli olumsuz konuşuyordu sen 37. haftayı göremezsin asla diyordu. Hal böyle olunca özeldeki doktora daha gitmedim. En son 35. haftada özelde muayene oldum . 36. haftada devlet hastanesinde acilden bakıldım biraz rahatsızdım. Suyum ve sancılarım iyidi. 37. haftada gitmedim. Şuan 38+3 haftalığım. Her hafta gitmem mi gerekir ? Şuanlık normal doğum yapacak gibi görünüyorum su gelişi ve nişan beklememi söylemişlerdi. Bebeğin hareketleri filanda iyi. Size danışmak istedim. Kararsız kaldım 👼🏻