asellmom hep vardı ayağımı toplandığımda uzattığımda, en başta 2 hafta kullandım işe yaramadı gibi gelmişti hatta ben bir an fıtık oldum sandım ama 2 haftadan sonra ilaç fayda etmeye başladı, sidefer adında bir ilaçtı ve iyi geldi şimdi ara ara gene oluyor ama artık normal 5.ayımdayım