Asibel benm 1 gün oldu sadece 9 haftalıkken şuan 11.haftamdayım.evet yan etkisi fitilin akıntı dışında hiç yok.ağızdan alınca akıntımda kesildi.normal akıntı yani.kahverengi leke sadece bir gün yaşadım.çok şükür tekrarlamadı.puruloton iğne vurundum o gün tek doz.ağızdan alınca dedğiniz gibi sersemlik cok yapıyor.ama benm bünyem bu ilaca alıştı galiba cok hafif kısa süreli yaşıyorum sersemliği.fitl olarak kullanmak daha etkili dedi doktorum ama korkuma kullanabilir miyim hiç bilmiyorum