DuruMelek 21 haftalıkdım gaz sancım var die gittim acilde lavman yapdılar elle tam 3 defa alttan muayene oldum mecbursun dediler ilk gebeliğimdi bilinçsizdim oldum kanamam başladı o halde eve yolladılar geçer die ertesi gün daha şiddetlendi ağrım tekrar o hastaneye gittim bu sefer tekrar alttan muayene oldum 3 cm açıklığım olmuş acile yönlendirdi ve gerizekalılar doğumumu başlattıklarından hala habersizler acilde ağrıkeaici serum verdiler ve naz yapdığımı dile getirip eve yolladılar eve geldim deli gibi çığlık ata ata başka hastaneye gittim yarım saat içindede doğurdum