Sdanrr Nslhnfdn şimdi neredesin. Bende evlendiğimde Manisa ya yerleştim eşimin işi nedeniyle çok zorlandım zor ikna ettim ama sonunda geri dönmeye razı geldi 2 aydır kurfalıdayım
Sdanrr Ahsenn minibüs durağını da hiç bilmiyorum ama benim orda da iki tane a 101 var acaba yakınmıyız soylu sokak benim orası
AyeglOva Pogacayanak ferda hanımdan çok memnunum ya hastane ikinci planda aslnda herşey doktordan bitiyor sanki
aburcin merhaba ben de pendikteyim :). adatipa gidiyorum ama memnun degilim medicalparkta Nergis hanimin adini duydum. Oraya gitmeyi dusunuyorum. medicalparka gidenler hangi doktorlari tercih ettiniz.
Gizemturan aburcin kurtköyde oturuyorsanız ersoy hastanesi mine hanımı deneyin derim ben çooook memnunum süper bi doktor
Gamse Nefesimm bende 27haftanın içindeyim ilk kez gittim bahar hanıma inanılmaz memnun ayrıldım odasından öyle ki hastanemi doktorumu değişmeme sebep olacak kadar işini iyi yapan insanlar iyi ki varlar bahar hanımın sıcaklığı odadan girer girmez sarıyor sizi
aburcin Nefesimm merhaba, siz ona mi gidiyirsunuz. iletisimi iyi olan bi dr ariyorum acikcasi. bazilari hic konusmuyor, sen bi sey sormadan herhnagi bi sey anlatmiyor. su anki dr um boyle. sizde durum nasil ?
DuruMelek Kızlar merhaba bende üstlaynarcadayım öğretmen olduğumuz için tayin durumundan gelmiştik hiçte sevmedim buraları. 37. haftamdayım biçok hastane gezdim problemli geçti biraz hamileliğim. 14. haftamdan beri Kurtköy Ersoy hastanesine gidiyorum doç. Bülent Çakmak a ve kesinlikle tavsiye ederm hastanede çok iyi. Benim için önemli olan şeylerden biride gece doğumlarına doktorun gelmesi idi. Ersoy hastanesinde bu var. Ama medikalparkta falan yok bilginiz olsun :)
EzgiDilekAta DuruMelek ah ahh kimileri memnun kimileri madur hep bende kurtköy ersoyla davalığım şuan bebeğimi öldrdüler bi halt bildiği yok o hastanenin 👌
Nefesimm aburcin ben memnunum 2 senedir onunlayim basimdan talihsiz gebelikler gecti sukur şimdi 24 haftaligim gecen gece 2de aradim cumartesi acti whatsaptan zaten devamli iletisindeyiz
aburcin Nefesimm ben de bi dahaki randevumu bahar hanima alacagim. bu arada sen kac haftaliksin canim. ben 20. ci haftamdayim. detayli ultrason yaptiracagim. sen yaptirdin mi? medicalparlta ucreti ne kadar bilgin var mi?