Seydaisik Hanımlar dün doktora gittim keseyi görmeye. Doktor kesen var hatta 5 haftalık dedi ama çok küçük ultrasonda pek görünmedi haftaya tekrar gel bakalım yine görünmezse alttan bakarız dedi. Biraz tedirgin oldum Sizce korkulacak bişey var mıdır? 🥺
Gamzeatas Seydaisik canim bana da demislerdi ayni sekilde ben izin vermemistjm alttan muayaneye kalp atisini duyamadik diye alttan muayaneye edilecek denmisti 8. Haftada telrr ultrasona girdum ve scok sukru her sey yolundaydi bu haftalarda soylenebilir
Gllsmm Seydaisik aynı durum bendede oldu alttan muayene daha net gözükür dedi ama baktırmadım bir hafta sonra gidince kese de göZüktü zaten ☺️
Seymaben Seydaisik alttan muayenenin hic bir zarari yok korkma yapilmasi gerekiyorsa yaptir acili bir islem falanda değil hissetmiyorsun bile ben keseyi ilk kez vajinal ultrasonla görmüştüm 😊
Seydaisik Gamzeatas Ya ben alttan bakıtırım sıkıntı yok da korktum biraz. İçimi rahatlattınız çok teşekkür ederim😍
Belacivciv Seydaisik Ben 8. haftada gitmiştim karından net görünmediği için vajinal ultrasonla bakılmıştı ve görmüştük bebeği de kalp atışını da, korkulacak bir durum yok merak etmeyin 🙃
211212g Seydaisik korkma cnm benim 5 haftada alttan bile kese gözükmemişti 6 haftada alttan baktı yine keseyi gördü 7 haftadada kalp atışını duyduk
Neseeli Seydaisik 5 hafta kese için bazı kişilerde erken olabiliyor benimde 6 da göründü korkma canım
Selindrellaa Seydaisik ben baktırdım canım hiç korkacağın bişey yok. Ben de korktum ama bebeğimin kalp atışlarını dinlemek için mecbur baktırdım
damlakplan32 Seydaisik korkacak hiç bişi yok merak etme bebek ufak olduğu için görünmemesi normal bezelye kadar bişi zaten endişelenecek bişi yok sadece kontrolünü çok erken yaptırmışsın o kadar