Bryunetka evet bizde değişik yorumlar aldık veya yorum yapmsalar bile ıh-hıı tarzında tepki verenler oldu 😂 tabi begenenler, değişik bulup kulağa hoş geliyor diyenler veya anlamını bilenler de oldu
. Biz de bı sorguladik kendimizi ama aman anası babası biziz beğenen de begenmeyende söyleyecek istemiyorsa da sevmesin o zaman çocuğumuzu dedik haha 🤦🏻♀️😂 Toplumun yıllardır benimsediği herkes tarafından bilinen isimleri koymamız gerekmiyor illaki dedik 😂😂 ayrıca değişik olsun diye konulmuş anlamsız isimler de değiller ki 🥰🥰🥰