Fadimesze ilk öncelikle 32 hafta çokta kötü bir hafta değil😊 Yengem 32 de doğurmuştu 10 gün kalmıştı oğlu küvezde. Tabiki her bebek farklı oluyor, burda önemli olan enfeksiyon vs var mı gelişimi geriden olup olmaması veya bebeğin ne kadar sürede kendi kendine nefes alıp vermesi. Umarım iyi olur bebeğiniz 💖