Melistosum Melis3333 ben geçmiyorum ordan hamileyim diyorum yan taraftan geçiyorum sorun yapmiyolar havaalanını bilmem ama AVM lerde geçmek zorunda değilsiniz
Aselinkooo Melis3333 hamileyim diyip, kenardan geçin. Ben hiç geçmedim hamileyken kızımla gidince onuda geçirmiyorum yan taraftan alıyor bizi.
Melis3333 Polis merkezinde ufak bi işim var ondan endişeliyim onlar yandan gecmeme izin vermezler sanırm öyle olursa girmicem mecbur
Tugce_41 Canım bende gittim polis merkezine söyledim yandan geçirdiler üstte aramadılar söyle geçirirler yandan