Suranurunannesi Arkadaşlar 35+1 haftalık hamileyim öksürük başladı bugün öksürdükçe karnım acıyor 😣 kullanabilieceğim ilaç yada evde yapabileceğimiz bi tarifiniz varmı ?🤧🤧
Asyaveannesi36 Suranurunannesi toz zencefil ve balı karıştırıp yerseniz düzelir bende covid atlattım 32.haftam da o çok iyi geliyordu
Selin12- Suranurunannesi canım tere yağını erit içine biraz pekmez koy ve süte karıştırıp iç hemen kesiyor birde ıhlamur ve ayva yaprağı kaynatıp iç hemen kesiyor günde 2 bardak içebilirsin
Aysegul9371 Suranurunannesi valla bende gribim ama çok şükür sadece burnum akiyo başka bseym yok nane limon pekmez ıhlamur yapabilirsiniz meyve yetim c vitamini olsn