Kızlar gittiğim Özel hastanede doğum paketi aldım ve aldığım doğum paketinde detaylı ultrasonu ücretsiz yapıyorlar ama radyoloji bölümü yapıyormuş. Kafam karıştı başka hastaneden perinatolog buldum ama ücretli olacak. Detaylıyı Perinatolog yapması mı daha iyi yoksa radyoloji bölümü de baksa eksik mi kalır yani ne yapacağım bilemedim sonuçta o doğum paketine 8.000 TL verdik