Merhaba size bi sorum olacaktı 3 hafta önce doktorum bazı testler ıstedı bugün alabildim anca. Toxoplazma ıgg negatif ve rubella ıgg negatif çıktı. Doktorum çiğ ete dokunma dedı ama ben bu 3 hafta ıcınde yemek yaptığımız için mecbur dokunuyoruz. Sizce bi sıkıntı olmuş mudur ? Benım gibi olan var mı 😔