Kızlar merhaba . Benim 2. Gebeliğim ilk gebeligimde o kadar rahattım ki doğuma kadar hamile olduğuma inanmazdim . Şimdi 6 haftalık gebeyim bırakın yemek yemeyi mutfağın kapısından geçmek istemiyorum . Evin hali almış başını gidiyor bı yastığı kaldırmak bile istemiyorum. Gerçekten naz falan yaptığım yok ki yapabileceğim kimsede yok :)) Bu durumu yaşayanlar ne zaman azalmaya başladı bunlar ?