Elifdemireel Arkadaşlar sizde de regl olacak mış gibi bir ağrı oluyor mu ? 3 gün oldu hamile olduğumu öğreneli ama ağrım var daha önce 2 kere düşük yaptım ve 5. Gün yani yarın riskli benim için. 5. Gün kanamam başlıyo umarım bu sefer tutar artık🙏🙏🥰
Sevdapl Elifdemireel 4+6 yım ben de. Arada sağ kasığım ağrıyor. Netten normal diye okuyorum. Pazartesi muayenem var bakalım.
g4mze Elifdemireel bende 15 haftadayım. İlk hamileliğimi öğrendiğimde 5-6 gün regl olacakmış gibi hissetmiştim. Olmayınca bir terslik olduğunu anlayıp test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. 2. Ayıma kadar hep öyle hissetmiştim.
Zehragniken Bende 5+2 gunluk hamileyim canım. İnşallah tutmuştur senin bebis de beta hcg testi yaptın mı kac cikti
Elifdemireel Sevdapl bende uygulamaya göre 4+1 olarak gözüküyorum umarım bebek yerleştiği için Ağrı oluyordur
GLSTN2 Bende bugün 6 haftalık oldum iki gün önce öğrendim ve bel kısmında ağrım var evet ama normal galiba çok kasmayın her gebelik kendine hastır bu benim 3. tecrübem hayirlisi ile kucağımıza aliriz insallah
Arasss6761 Evde sadce yatiyormusunuz yoksa bulaşık yemek ev temizliği yapiyormusunuz bende 5+0 bugün çok korkuyorum çarşamba günü gidecem doktora inşallah bı sakınca olmaz