ZGamze Amin cnm sağol,darısı başına sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini 🙏 sabah 10 gibi girdim akşam 6 da çıktım,normal sancı çekmediğim için onun acısıyla arasında çok fark var mı bilmiyorum ama 5 saat suni sancı çektikten sonra epidural aldım biraz çünkü dayanamadm biraz rahat ettim suyumu patlattılar sonra suni sancıya devam tekrar bir doz daha vurdular ondan sonra 10 cm açılma olana kadar yürüyüş yaptım hareket ettim 5 gibi doğumhaneye girdim bir dozda orda vurdular ama doğum başlamışti hiç beklemedik 15 dakika sonra kızım dünyaya geldi, dikiş atma giyinme vs derken 6 da çıktık doğumhaneden🥰