2kizanasi Dün adet tarihimdi olmadım az önce test yaptım çok silik bi çizgi çıktı ama beni tatmin etmedi malum hafta sonu kan da veremem sabahki ilk idrar şart mı test için? Yoksa testten dolayı mi? Erken gebelik testinde daha mi net çıkardı?
Zehragniken 2kizanasi Sabah ki ilk idrarla yapılan gebelik testleri daha iyi sonuç veriyor çünkü gece boyunca biriken hcg hormonu daha iyi yansır. Ama silik çıktı diyosun yinede pazartesi kan testiyle kesinlestirmeni öneririm canım
iremcannn1907 2kizanasi ben ilk idrarla yapmadım. Hamilelik çok yeni olduğu içim silik olabilir. İnşallah vardır dualarımız seninle 🙏❤️
AselLinaMom 2kizanasi ilk idrar çok daha iyi sonuç veriyor ama bende kendi hamileliğimi çok silik bi çizgiyle öğrenmiştim sonra kan testi yaptım pozitif çıktı İnşallah seninde pozitif çıkar Rabbim hayırlısını versin 🤲🏻🤗
2kizanasi Zehragniken evet evet yetişemedim ta dün verecektim kan şuan silik çıktı ikilemde kaldım, yarın sabah yapayım bide bakalım
2kizanasi AselLinaMom çıplak gözle görünüyor evet ama çok silik evet muhtemelen vardır ama içim rahat etmedi 🌝
Azra_Mom 2kizanasi daha çok yeniyse ilk idrar şart çünkü gün içinde böbrekler yeterince kandan süzemiyor birşeyler yiyip içtiğimiz için ama sabah ilk idrar olunca gece boyu bütün kan süzülüyor önce kanda artıyor ya beta daha doğru sonuç veriyor o yüzden ben hep ilk idrarla yaptım doğru sonuç aldım
2kizanasi Azra_Mom adetim 1 gün gecikmiş oldu muhtemelen yeni olduğu için çok silik, yarın sabah tekrar deneyeyim çok sağolun 🌼
yas37 2kizanasi Daha gecikmeme de 2 gün vardı diye hatırlıyorum. Hassas test ile yapmıştım. Ne zaman yumurtladığımla da ilgili olabilir.
211212g 2kizanasi iki hamileliğimdede ilk idrarla yapmadım ikisindede silik çizgi çıkmıştı silik çizgi varsa hamilesinizdir büyük ihtimal ☺️
2kizanasi 211212g Çok silik bir çizgi içim rahat etmedi yarın ilk idrarla deneyeyim pazartesi de kan veririm bakalım