gamzecapanoglu geç fark ettim ancak yazabiliyorum çok şükür 34+5 ye ciğer geliştirici olamamıştı ona rağmen erken doğduğu halde küveze girmeden bana verdiler. Ben 31. Hafta kanama yaşadım bir hafta ama damla damla hastane plesenta sızıntı yapmış dedi o geçti düzeldi kendi kendine. Sonra 33. Hafta kaşıntı geldi bana ben doktoruma randevu bulamadan hastaneden ayrılmış kendisi hastalandığı için. Başka doktora ise bir hafta sonra randevu bulabildim. Kaşıntı var deyince tahlil yaptı gebelik kolestazı başlamış başka büyük hastaneye sevk etti. Orada acil Doğum erken doğum doktoru karaciğer safra ile ilgilenen doktor yatış verdi Cuma her şey fena değildi Cumartesi iyi gitmişti her şey. Sonra pazar sabah ultrason bakan doktor bayan iyi dedi suyuma felan akşam başka doktor geldi bana Cuma bakmıştı kendisi. Dedi suyun çok azalmış ben beş dakika sonra seni Doğuma alıyorum küvezde kalabilir bir ay bile dedi. Doğumda odada çocuk doktoru varmış vermişler ona bebeğimi bakmış temizleyip giydirmiş hemşire ben odaya çıkınca bana getirdi sen taburcu olana kadar bebek sende kalacak dedi dört gün sonra birlikte çıktık hastaneden çok şükür şimdi 15 aylık ama bazı şeyler geriden geliyor kilosu ve motor becerileri gibi o da normal 2 kg 44 cm doğdu 13 aylıkken tam oturdu şimdi emekliyor dikilmeye başladı tutunup koltuğa felan