Merhaba hanımlar ben son 1 haftadır afedersiniz istifra ediyorum kan tahlili yapıldı dahiliyeye gittim serum verdiler bi ara sonuçlarım normal çıktı bebekler çok yukardaymiş diye mide bulantılarım oluyomuş çok şükür 2 gündür dindi bi şurup sayensinde ama 1 hafta önce acaip hareketli olan bebeklerin şimdi hiç hareket etmiycek hale geldiler çok korkuyorum bişeyleri yoktur demi 2 gün önce gayet iyilerdi 😥