MMmommy Kızlar 37den selam . Ben bi saf saf geziyorum bugün hiç halim yok . Elim şişmiş. Yüzümde de şişkinlik hissediyorum. Siz de böyle misiniz? Son haftalarda olurmuş ama ödem şişlik gidermek için ne yaptınız/ yapıyosunız?
Melistosum MMmommy ben 36+4 teyim geçen bir post açmıştım heryeri temizlemek istiyorum enerjim var diye nazar mı oldum nedir 😅😅 Allah’ım yatağa yapışmış gibiyim sürekli uyku isteğim var ellerim sis yüzüm de şişiyor sürekli değil ama artık vücudum tasiyamiyor galiba sol tarafim özellikle kalcam ve vajinamin sol içi çok acıyor
MMmommy Melistosum vallahi nazardır o. Ben de dün evi süpürdüm sildim biri dedi ki iyi hallettin her işini kendi kendine. Sabahtan beri böyle aval aval bakıyorum tavana :/
Melistosum MMmommy Ay evet ilk 3 aya geri donulurmus son trimestirde diyorlardı hakkaten ilk 3 ayda böyleydim ayağa kalksam aklım yatakta kalıyordu şimdide sabah kahvalti yaptık hala masanın üzerinde tabaklar düşünün internet bağlamaya geldiler eşim dışarda hani adamlara çay koyar mısın falan dyecek diye aklım çıkıyor o kadar kalkasim yok 😀😀😅
Emelinko 37+4 benim de 3-4 gündür yüzüğüm dar gelmeye başladı ve yanaklarımla burnumun büyüdüğünü görebiliyorum 🤦🏻♀️
Helpmee Melistosum benmde mutfak berbat ama elimi kaldıracak halim yok bir fenada baş dönmesi yaşıyorum ben 😔
Minikmucizemm24 Bende giriştim temizliğe ama bir saat çalışsam kolumu jakdiracak dermanım kalmıyor , ve artık bebeğimi kucağıma almak öpmek istiyorum , tabi doğum olayının bir an önce geçmesini istiyorm🥰