4lü tarama testimin sonucu 103/1 riskli çıktı. 30 yaşındayım. Doktor usg de sorun var gibi görünmüyor ama kesin sonuç için fetal dna testi lazım dedi. Ben sonuç ne çıkarsa çıksın doğuracağımı söyledim. O zaman yaptırmana gerek yok dedi. Testlerin doğruluk oranı %70 dedi. böyle olup down sendromlu doğurmayan var mı ?