Kızlar dün 11 gibi çatı muayenesi oldum bu İkinci ilkinde hiç lekenlenme falan olmadı ama dün yaptığımda başladı hala devam ediyor 24 saat geçti hala var kahverengi şekilde bazen sulu bazende sümüksü. Normal mi bu sancım yok suyum de gelmedi ne kadar devam etmesi normal bebeğin hareketleri iyi olduğu için gitmedim hastaneye ne yapayım normal değil mi sizce gitmeli miyim hastaneye 🤔