kuzeymomsss canım, benimde doktorum tedirgin ediyor. Normal mi olsa sezaryen mi yapsak kararsız kaldı. Perinatolojiye gönderdi. O da net bir şey söylemedi. Normal istiyorum ben. Aynen suni sancı verebilirlermiş banada. İnşallah annen gibi güzel doğururum ben de. Bebiş nasıl gelmek isterse öyle gelsin. Sağlıkla gelsinde.