gbyalcin Byzamrcan biz Barlas Kaan koyacaktık oğlumuz olsaydı. Onun haricinde Yiğit, Kerem, Mert, Göktuğ isimleri çok hoşuma gidiyo benim
gbyalcin Byzamrcan biz cinsiyeti öğrenmeden önce direk karar vermiştik erkek ismine de kız ismine de ama sonradan cinsiyetin kız olduğunu öğrendik. Kendi seçtiğim isim benim içime sinmedi. Çocuk neredeyse doğacak daha yeni karar verebildim 😂