okuyor baby89 nabzim normal ama tansiyonum yükseldi. 10 gün tansiyon ilacı kullandım. Tuzu tamamen geçtim. Su an düzene girdi ama tuzsuz yemeye devam
Elifkskl baby89 evet oldu çok çektim valla iki adım attığımda kalbim ağzımda atıyordu hatta tansiyon yüzünden acil sezeryana alındım 18 e 10 olmuştu tansiyon nabız 130 sezeryana aldılar
Elisaceren baby89 benim ilk ve 3. Trimesterlerde oldu, şimdi 3. Trimesterdeyim çarşamba kardiolojiye görünücem diğer tahlillerim normal cıktı cunku genel olarak 100 ün üzerinde seyrediyor en yüksek 140/150 :(
Melisaelf baby89 arada bir oluyor normalde de vardı ama hamileyken arttı Arada bir heyecan basıyor gibi oluyor
okuyor baby89 en yüksek 16 9 oldu. Su an 11 6da stabil. İlacı bıraktırdı doktor. 13e çıkarsa tekrar baslayacakmisim ilaca.
baby89 Benimde hep 100 ün üzerinde tansiyonum bigün 7-5 bigün 13-6 10-6 arası ama nabız hep yüksek gecelerde taşikardi oluyorum