Öncelikle herkese merhaba. Nasılsınız iyi misiniz? Her şey yolundadır inşallah.☺️ Ben doğurdum kızlar 😂😂 Bunu buraya yazmak ne kadar güzelmiş ben her gün hatırlatıcam😂😂😂 Neyse başlayayım anlatmaya. Hazır kızım da uykunun en derin yerindeyken 😂 22 Aralık Çarşamba sabah 6 da hastanede yatışım yapıldı. İkinci sezaryen sırası benimdi. Saat 08.15te odaya geldiler ve sizi doğuma alıyoruz dediler. Allah’ım içimde yaşadığım duygular birbirine girdi 😂 Kendimi hazırladım sanıyordum ama kendimi kandırmışım 😂 Sedyeye aldılar ameliyathaneye gittik, eşimde bana yolda eşlik etti ameliyathaneye kadar. Moral vermeye çalıştı bana ama kendisi benden de beter 😂😂 Ameliyat masasına oturttular belden spinal anesteziyi verdiler. 3 kere soktu iğneyi neden diye sormadım vardır bir bildiği diye😂 Bu arada iğneden korkarım ve acı eşiğim düşüktür. Sinek ısırığı gibi sadece iğne girerken o kadar. İçiniz rahat olsun. Üçüncü sokuşunda bacaklarıma sıcaklık inmeye başladı. Bu arada sıcaklık demişken ameliyathane ne kadar soğuk bir yermiş. İlk defa ameliyat oluyorum ve hep duyardım soğuk olduğunu ama gerçekten bu kadar tahmin etmemiştim 😂😂 doktorum geldi bu arada Allah ondan razı olsun ne kadar iyi bir insan her şeyden önce. Saçlarımı sevdi stresimi anladı korkma ikinizi de sağ Salim odaya göndericez inşallah dedi konuştuk baya rahatladım. Ameliyat başladı sadece çekiştirme hissettim acı falan yok. Ameliyat başladıktan 3-5 dk sonra kızım dünyaya geldi 08.39 da♥️ O anı tarif etmeyi denemicem bile Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah tüm kalbimle 🌹 Bebek benden önce odaya gitti sonra ben çıktım odaya dikişlerim atıldıktan sonra. Hamd olsun her şey yolunda ilerledi. Ufak bi sorun yaşadım anlatıcam fakat gözünüz korkmasın. Her insan birbirinden farklıdır. Odaya geldim sürekli tansiyon bakılıyor bide karnımdan baskı yapıp alttakim gelen kana bakıldı. Hemşire tansiyonumu ölçtü 16/9 çıktı. Panik olduğunu farkettim ama bozuntuya da vermedim. Hemen altıma baktı telefon etti doktor bey hemen gelsin diye. Tıbbi terimlerden bahsetmicem bir sürü şey söyledi sadece acil gelmesi lazım dediğini anladım 😂 doktorum geldi karnıma basmaya başladılar ve rahmim toplanmıyor aksine gevşiyormuş. Altımdan kan yerine koca koca pıhtılar gelmeye başlamış. Kan içimde pıhtılaştığı için korkmuşlar kısacası. İki koluma ikişer tane 1 er kiloluk serumlar taktılar. Kan akışını düzenliyormuş. 1-2 saat böyle gitti geldiler sürekli. Sonra düzeldi. Korkacak bir şey yok yani içinizi ferah tutun. Zaten yavrunuzu kucağınıza almanın güzelliği her şeyi unutturuyor♥️♥️♥️ Rabbim herkesin yardımcısı olsun. İnşallah daha güzel doğumlar sizlere nasip olsun biz de buradan okuyalım ☺️♥️ Sormak istediğiniz şeyler varsa yanıtlayabilirim ☺️ Hakkınızı helal edin hayırlı günler ☺️🌹