Mavisinannesi2 Heyner ahşap anne yani aldık 60 120 şeklinde hepsiburadadan bugün geldi geçen hafta aldık 1099 a şuan 1129 olmuş, bu hafta eşimle temizlik yapacağız sonra da kuracağız bir eksik gedik varmı görüruz hem , bu modelden düşünüyorduk almayı bu şekilde tercih ettik 4 5 yıl kullanım veriyor bakalim kullanıp göreceğiz, içinde yatak ve nevresim takımı olan modeli tercih ettik kurulumu olunca post a fotoğraf atmak kısmet olursa atacağım 🙏