dezgi sanırım herkeste değişiyor. Çok erken öğrenenler de var son güne kadar çıkmayan da var . Dayanabilecekseniz adet gününüzü bekleyin. Ben dayanamadım çatlamadan 10 gün sonra adetten 4 gün öncesinde yaptım negatifi gördüm. Hep soru işareti kaldı kafamda 😊