DLr33atly Bebek bezi, ıslak mendil, alt açma örtüsü, müslin örtü, ağız mendili, penye battaniye, kalın yünlü battaniye, kullanmak istersen eğer emzik, tırnak makası, pişik kremi, ateş ölçer, puset, (puset örtüsü almamıştım. Muslin örtüm fazla vardi onu ortuyordum üstüne o da iş gördü yani)
şampuan,
3-6 Ay çıtçıtlı atlet 7 tane,
ayaklı tulum 2 tane,
al üst takım 5 tane,
5 tane çorap,
Ellerine eldiven
Şapka 3 tane ince olanlardan
Ben hastahane çıkışı almıştım şimdiki düşüncem olsa almazdım. Hastane çıkışı parasına bir kaç parça takım alınır diye düşünüyorum)
Benim aklıma bunlar geldi. Kıyafetlerini biraz bol alırsan daha iyi olur çünkü çok çabuk büyüyorlar. Göğüs pompası vs lazım olursa alırsın. Göğüs ucu kremi de lazım olursa alırsın. Bence şimdiden alma belki lazım olmayabilir.