Kaynanam bir tane hastane çıkışı aldı. 3 tane da 5 Li takımım var yine saymadım ama zıbın da aldım uzun kollu kısa kollu falan. Neyse meselemize dönelim. İsimli 10’lu hastane çıkışı şeti (yastığıyla beraber) yaptırsam mı? Yakınımda yeni doğum yapmış olan kimse yok. Kullanışlı olur mu çünkü birkaç sayfaya sordum 350 lira ve üzeri diyorlar. Gerek var mı?