İki doğum yaşadım ilkinde 40. Haftamda sancıyla geldi hafif sancıyla tecrübesiz olduğum için hemen gitmiştim 4cm açılma vardı sabah ezanından gidip öğlen birde oğlumla eve döndüm.ikincisinde 39 haftalıktım az suyum geldi bebeğimi suni sancıyla doğurdum keşke kendi sancım olsaymış suni sancıyla doğum benim için pişmanlıktı.normalde nişane gelir derler ben yasamadım sadece sanki ve su gelmesiyle hastahaneye gittim bakalım bu nasıl geliyor 🙂