NurDemir
Arkadaşlar 13+3 haftalık hamileyim.Nefes darlığı sorunu yaşıyorum,tam olarak nefes alamıyormuşum gibi hissediyorum ve sürekli ağızdan derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum bu durum beni olumsuz etkiledi baya.Aranızda nefes darlığı yaşayan oldu mu ? Neden olur ne zaman geçer aydınlatırsanız çok sevinirim.
hgcucuk
35 haftaligi bitiriyoruz hala ayni burnumda da ameliyat yuzunden delik olustuydu oda nefes almami engelliyor ustune astim hastasiyim geceyi sabah ediyorum anca sabaha karsi uykuya daliyorum
hgcucuk
6 tane var anne baba ve yavrulari. 😊