Kızlar bebeğim 3 ayına yaklaşıyor. Bu zamana kadar gündüzleri pek uyumuzdı sürekli hareketli olur etrafı izler Güler ya da ağlardı. Dün gaz damlasına başladık iki sefer verdim dün ve bu sabah bugün baygın gibi hep uykulu damla mı yaptı acaba maxbiotic damla kullandık. Böyle uykulu haline alışık değilim boşluğa düştüm sanki evde iş var yapamıyorum başını bekliyorum öyle ☹️