Pnr_4668 Kızlar doğumdan kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız kaç gün kullandınız bilgi verebilir misiniz?
Asiye02 Pnr_4668 sezeryan dogumsa hemen kullanılmıyor çünkü dikişlerden dolayi. Ama normal dogumdan hemen sonra kullandim ben
Asyaveannesi36 Pnr_4668 bende merak ediyorum muhtemelen sezeryan olucak bizimde korse mi toparlayıcı tayt mı ne zaman kullanmalıyız herkes çok farklı markalar söylüyor
HollyMolly Ben de şurada bekleyeyim. Bir de bedeni nasıl ayarlıcaz kızlar ya? Ben 13 kilo aldım eski bedenime göre hareket edemem ee şimdi de karnım şiş. Doğumdan sonra mı bakmak gerekli acaba
Asiye02 Ozgrrr ben turkiyeden getirdim markasi yamuna korse canım instagram sayfası da var ordan bak yardımcı olurlar 🌸