Fatmabulutt Cansuismail biz 24 +2 yiz iki kzım olucak Allah nasip ederse birinin ismi eslem birinin ismi hüma ama son 1 haftadır mide bulantıları beni bitirdi 🐣🐣😐
Beybilerim Cansuismail benimde iki kızım olucak nasipse Kumsal&Masal olucak isimleri💕🧿 bulantılar dan bende çok çektim ve hala prilam içerek devam ediyorum🧿
Ulkermadn Cansuismail 23+4 deyiz iki erkek cinsiyetimiz. Detaylıya gidip sıkıntı çıkan oldu mu bebeklerinde
Cansuismail Yaa mide bulantısı bnd eçok çktm ama bitti bnim artık snnki dha yeni mi başladı yoksa 🥺 maşllh Allah bağilasın ianşllh 😇
Cansuismail İsimleri çok gzle uyumlu 😍 sağ salim kucgnza alın inaşllh 🤲 mide bulntlrı gerçktn çok zor inşlh sznde biter artık hap iç hap iç insanda bıkıyor gerçktn Bnde zofer kullnmştm ama braktm sonnda çok şükür
Hatice-31 Cansuismail ben halan zofer kullanıyorum kullanmadan başımı kaldıramıyorum geçmicek gibi de görünüyor
Hatice-31 24+1 bende burdayım çok zorlanıyorum ara ara sancım oluyor inşallah sağlıkla zamanında gelirler her an gelecekler diye çok korkuyorum 😔
Cansuismail Hatice-31 allh sbır güç versn cnm çok zor gerçktn yat sürekli sancını doktora söyledin mi
Cnskus 29 haftaya bugün girdik. Haftays kontrol 29 artı 6 da miğde bulantılarım hala devam ediyor. Bundan sonra beni neler bekliyor bilgi verirseniz sevinirim kontroller ne sıklıkta çok ağırkaşacak mıyım kaç kilo aldınız kız ikiside
guler0135 Haftaya girdik. İki oğlum olacak. İsmine henüz karar vermedik , Ata ve Aras , ata ve Buğra olabilir 🐣🐣❤️
mor_menekse1 Cansuismail 25 haftadayız iki kızım olucak inşAllah isimler belli değil bebekleriniz bire bir aynı haftadan mı gidiyor fark var mı varsa ne dkr
Hatice-31 Cansuismail saol canım Allahım hepimize güç versin bugün randevum var inşallah soracağım 🙏🙏
Cansuismail @Cnskus "maşlh cnm 😍 az klmiş artık ama tbi herksn hamillği aynı gcmyor bndr çok zorlnmiştm rbbm güc versn inaşlh açkcası bnd hiç blmyrum neler nasıl olcak??