Ben 20. Haftamda girdim doktorum perinatolog yada hastanedeki renkli ultrasona girebilirsin dedi bende hastanedekine muayene oldum 15 dk anca sürdü ben görmedim bile bebeği baktı ölçtü sonuçları doktora gönderdi doktorum da bir sıkıntı yok dedi ama buradaki yazılanları okuyunca neden benim ki kısa sürdü diyorum 😒