Hamisannee Selam kızlar isimli hastane çıkışı yaptırdınız mi fotoğraf atın fikir olsun kayınvalidem sen seç yaptırayım dedi ama karar veremedim 🥰
kuzeymomsss 1999luanne ne kadara yaptırdınız, kalitesi nasıl acaba? Bana çok pahalı geldi tavşanlı set vardı 350 TL dediler birde 17 TL kargo diyorlar normal hastane çıkışlarına 250 diyorlar. O kadar paraya rağmen birde kargo istiyorlar
Tazebirannee Hamisannee bende betusun_hediyelikleri sayfasında yaptırıyorum ocak ortası gibi gelicek baktıklarımın arasında en kaliteli duram sayfa oydu 10’lu set 300 lira
Ikincimelek Mesebaby kids den yaptrdm daha bekliyorum gelmedi.. tulum eldiven bere yaptrdm ben 115e geldi..