Melistosum Nbos ben kullanıyorum ekstra bı yan etkisi olmadı faydası olarakta bilemiyorum yani bebeğe faydası olsunda
Esmanurr3 Nbos bn ondanmı bilmiyorum ama kullanmaya başlıyalı az kendime geldim başımı kaldıramıyodum konuşmaya mecalim yoktu mide bulantısı bitti yemeğe başladım ondan mı yoksa ilaçtan mı 2side fayda etmiştir bence
gizzzy35 Nbos Ben de Elenetal 2 kullanıyorum. Memnunum bir yan etkisini görmedim ama bu vitaminler zaten bizim için bebeğe faydası olsun diye değil doktorum demişti 🙏
Senays seri4270 alerji derken nasil bir şikayetin olmustu bende 3 aydır kullanıyorum sırtım göbeğim kıpkırmızı dokuntuler oluşmuş 🤷♀️
Edagulgonce Ben 3 aydır kullanıyorum doktorum kullanmaya devam etceksin senin için önemli demişti. Bi faydası var mı bilemiyorum tabiki 🤷♀️ Vitamin sonuçta iyidir diye düşünüyorum
Nbos @Senays bu dediğiniz etkiler elenatal 1 kullanırken kısa süreli bende de olmuştu kaşıntım olmuştu yani vücudumda şimdi 1 bitti doktor 2’ye başlamam getektiğini söyledi
OzlmMmmm Ben kullanıyorum ve faydasını gördüm kan testlerinde hiç eksiği çıkmıyor. Diğer multivitaminlerle kıyasladığımda da hem daha uygun fiyatlı hem de daha çok şey içerdiği için elenetal 2 kullanıyorum.
Morprenses Ben 1 kullandım hamilelik düşünürken çok kolay hamile kalmıştım yumurta kalitemi etkilediğini düşünüyorum memnundum yani ama şuan vifolic kullanıyorum
Senays seri4270 devam ediyor musun peki bıraktın mı bi zararı olue mu acaba biyeri yaparkwn bir yeri bozuyoruz 🤦♀️
seri4270 Senays Bıraktım doktora söyledim başka bişey yazdı gerçekten bırakır bırakmaz herşey normale döndü
Senays seri4270 ay bende değiştireyim bari yara gibi oldu heryerim elenatali çok ovdulwr ama herkestw başka demekki