Kizlar 2 sene önce evlendim, ilk ay bir dusuk yasadik 7 haftalikken malesef… Ve 1 sene deneme sonucu hamile kalamayinca butun kontrollerimizi yaptirdik bir sorun cikmadi ve doktor yumurtlama kalitesi olabilir dedi ve catlatma ignesi verdi
ilk denemede hamile kaldim ve 4 uz gebelik oldu.
5 aylikken bebeklerimi kaybettim cunki bastan beri Cok riskliydi bunu biliyordum dogum yapmak zorunda kaldim
Zor bir surec sonrasi tekrar hamile kalmak istiyorum ve doktora tekrar gittim Ayni igneyi verdi ve esim tepkili Ayni seyleri yasamak istemiyoruz tabikide Ama ben beklemek istemiyorum ne yapmaliyim sizce ( Her turlu testi yaptik ve bi sikinti cikmadi)