bsnrd Her gün iki yada üç ufak bardak acik çay içiyorum ve bir tane de Nescafe sizce çok zarar veriyor muym bebeğime şuan 33haftalgm birşeyin görmedim ama sizler neler yaptınız🤔
Cansuada24 bsnrd 28+0 hamile kaldıgımdan beri ne nescafe nede türk kahvesi hic icmedim cayda günde 4 5 bardak oda cay demeyede şahit lazım kendimi kandırıyorum 😂 baya baya acık iciyodum
Gokyuzum1 bsnrd sabahları 2 bardak, akşamları 2 bardak çay içiyorum açık olmasına dikkat ediyorum kahveyle pek aram olmasada canım istedikçe içiyorum bence fazlası zarardır herşeyi olduğu gibi 🙂🌸
bsnrd Cansuada24 ben normalde kahve çok tüketiyorum gebe kalınca bire dusurdm bir ara brkmstm dayanamadm canm çok çekti Nescafe iciyorm vicdn da yapıyorum ya
bsnrd Clementinee onu sevemiyorum bir türlü ya kaçırmamaya calsyrm bazen bilerek kahve almyrm anca öyle icmiyorm
Deletedmom623737 bsnrd 31 haftalığım canım bende doktorum kahveyi sütlü iç demişti kahve oranını az tutup sütlü içiyorum
Aysegul9371 bsnrd gebe kaldığımdan beri iki üç kere türk kahvesi içtim oda uzun aralıklarla. Günde bir iki bardak açık çay içerdim. Şimdi 35 teym erken doğum riskim var diye hiç içmiyorum
burcumm0626 Bende hamile olduğumu öğrendikten sonra hic kahve icmedim daha, cayıda 10-15 günde 1-2 bardak açık çay içersem içiyorum o kadar